19 Aralık 2010 Pazar

My Love Masaj Salonu @ Şişli

Levent sinerji'deki kötü tecrübemden sonra, iyi bi masaj salonu ararken, internet'te my love'a rastladım. Burası yeni açılmış. Henüz bi web siteleri yok, masöz diye masöz ilanı veren sitelere bakınca öyle buldum. Kızları için ayrı ayrı ilanlar vermişler yani. 
Benim ilgimi çeken şey, ukraynalı masöz Katya ilanıydı. İlana telefon ettim, bi teyze açtı, anlattı: Yerimiz Şişli'de, Cevahir'in orda, Lape'nin karşısındayız.  130 lira veriyorsunuz, başka bir ücret ödemiyorsunuz. Peki güzel dedim, atladım gittim. (Şimdi oraya gidince arabayı nereye park edicez diye düşünebilirsiniz. Eğer gündüz gidiyorsanız Cevahir'in otoparkı uygun, gece gidiyorsanız, bi alt caddeye inin Halaskargazi'de yol kenarına bırakın.) Park çok problem değil yani :) 

Nerde kalmıştık, atladım gittim. Kapıda beni yine mekanın maması karşıladı. (Bu arada masaj salonlarında kapıda insanı güzel bi kız karşılamalı. Çok daha iyi olur) 
Geçtim içeri bekleme salonuna. Bekleme salonları güzel. İçecek bişeyler ikram ettiler.


Bu arada kızlar gelip gidiyorlar. Görme fırsatınız oluyor. Seçip beğeniyorsunuz yani. Buranın en önemli güzel tarafı, ortamın havası, atmosferi çok güzel. Büyük artı!! Kızlar güler yüzlü, mama güler yüzlü. E siz de müşteri olarak orda olmaktan keyif alıyorsunuz yani.
Eğlenceli bi yer olduğu şu resimden de belli :



Belirtmeden geçemeyeceğim, benim mekandaki favorim Katya oldu. Katya Ukrayna'lı. Balık eti, sarışın son ama son derece tatlı bi kız. Güleryüzlü, sevimli, üstelik dişilik on numara. Çok kadınsı.  Bomba gibi bi yavru. 

Anladığınız gibi, ben kızlardan Katya'yı seçtim. Bana odamı gösterdiler, geçtim. Bu arada odalar çok iyi değil. İçerde sadece bi masaj sedyesi, duşakabin, bi sandalye ve dolap var. Yani insan biraz dekorasyon istiyor.
Ufak bi duş aldım, havlumu taktım, beklemeye başladım. Çok bekletmeden kızımız geldi.  Masaj güzel. Extra hizmet güzel. Üstelik titiz. Mesela amını yalıycam dedim, dur yıkayıp geleyim o zaman dedi, yıkadı geldi, temiz temiz yaladım. Bunu her karı yapmıyor yani.  Temizlik, hijyen falan filan dedikleri bu. 

Masajdan sonra bi saunaya gireyim dedim. Eksi, hem de büyük eksi!!! Saunaları yok. Ama yaptırıyorlarmış. Yakında hazır olacakmış.  Yani böyle güzel mekanda sauna olmaması büyük eksiklik.

Masaj vs faslı bittikten sonra, tekrar kirlenen bölgeleri :) yıkadım, giyindim ve yine bekleme salonuna oturdum. Hop yine kızlar orda, yine ortamın havası güzel.  Bu süper bişey abi :) 

Bu arada birşeyi söylemek lazım. Etrafta eskort katya, eskort julia, ukrayna masöz olga gibi ilanlar var. Halbuki bunlar eskort kız ilanları değil, bu my love masaj salonunun ilanları. Adam gibi masaj salonu diye ilan verseler daha iyi olur. Yani bu ilanlar kötü oluyor. İnsanlar eskort kız beklentisi ile gelip masaj salonu görünce hayal kırıklığı olur. Mekanın en büyük eksisi bu.

Bi çay içip biraz daha muhabbet ettikten sonra, My Love'dan gayet memnun ayrıldım.
Şöyle bir toparlarsak: 
Artıları:
+ Ortamın havası güzel, rahat. 
+ Kızlar masajdan fazlasını yaparken, mırın kırın etmiyorlar. İşlerini güzel yapıyorlar. 

Eksileri:
- Odalar'da hiç mobilya yok. Çok kuru duruyor. İçerde biraz mobilya olmalı.
- Saunası yok. (Henüz yokmuş, yaptıracaklarmış)
- Reklam yöntemleri çok kötü. Eskort diye ilan veriyorlar, ilana açıkca masaj salonu diye yazmaları gerekir. 

Eveeet, gelelim değerlendirmeye: 
Kızların güzelliği: 8/10
Sevimlilik/Ortam: 8/10
Hizmet: 8/10
Mekandaki olanaklar: 4/10 (Saunaları yok ama duşlar düzgün çalışıyor)
Toplamda: 7/10
Fiyat: 130 TL, 1 saat
Sitesi: http://sislimasajsalonlari.com/mecidiyekoy_masaj_salonu.htm

Bi sonraki yavruda görüşene kadar, hayırlı sikişler :)

6 yorum:

  1. bu ne şimdi insanları teşhir etmek yakışıyormu size tamam bu insanlar hata etmiş belkide bunları çekilmekle belki burdaki kişiler kendilerine bir hayat kurmuştur belkide kurmak üzeredir vicdan denilen şey sizde pek yok sanırım yazıyı okuduktan sonra umarım vicdanınla yüzleşip insanların gelecek kurmuş olmalaına yada kurmak üzere olanların hayatına engel olmazsınız..bilgilendirmekse maksat bunu foto olmadanda sadece numara yoluylada yapabilirsiniz pekala..fotoğrafsz yorumlarınızı okumak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. bence zaten kullandığı fotoğraflara internet üzerinden erişilebiliyordur, yani zaten kendilerinin yayınladığı fotoğraflardır.

    çok güzel ve yararlı bir blog mantığı, hem sağlık hem de bilgilendirme açısından!

    YanıtlaSil
  3. isomel teke 0507 159 38 78

    YanıtlaSil